sEmUaNya hAnYaLah cOrEtAn HaTi sEmAta2...
<-- SiNgGaH SiNi..

❀ U aLLz yG CoMeY!! (✿◠‿◠)

TeRpeNdaM di Hati..


Lappy

jadi staffnurse

handphone baru

bertunang

nak rasa pengalaman berniaga

Wednesday 6 February 2013

fantasi dan realiti...

~sambungan 1~

ilyana menaruh harapan kembali kepada ikmal. hati ilyana kembali berbunga2.. marah dan benci nya kepada ikmal hilang begitu saja.
setelah hubungan mereka seakan-akan kembali normal. ikmal tiba2 berubah. Dia kembali melayan lynn.. hati ilyana hancur kembali. disitu telah terbukti yang ikmal hanya mencari ilyana dikala kesunyian.

*muka buku:: ikmal update status dan gmbr2nya bersama lynn*

ilyana: ish!! geramnya aku. menyampah betul.(menangis)


*4 hari berlalu*

ikmal: sayang buat apa tu? kenapa senyap je.

ilyana: tak buat apa.

(benci ilyana hilang lagi. hatinya mudah lembut dengan ikmal)

tetapi hubungan mereka tidak lagi seindah dulu.pelbagai perkara berlaku.

*dalam diam2..kekasih lama ilyana..*

syam: sayang buat apa tu?? abang rindu sangat2.

ilyana: abg nk apa?

syam: abang rindu kat sayang.

syam cuba untuk kembali ke dalam hidup ilyana setelah mengetahui ilyana sudah clash dengan ikmal..

*sedang termenung..*

ilyana: saya dah tak cinta kan awk lagi syam. cinta saya hanya untuk ikmal. saya hanya setia tunggu ikmal. saya dah tak boleh nak terima awak lagi..

(ilyana bingung. syam kembali mengharapkan cinta ilyana sedangkn ilyana hanya setia menunggu cinta ikmal yang tidak pasti.)

~bersambung~

SaLaM sAyAng,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...