sEmUaNya hAnYaLah cOrEtAn HaTi sEmAta2...
<-- SiNgGaH SiNi..

❀ U aLLz yG CoMeY!! (✿◠‿◠)

TeRpeNdaM di Hati..


Lappy

jadi staffnurse

handphone baru

bertunang

nak rasa pengalaman berniaga

Wednesday 13 February 2013

Fantasi dan realiti

~ Sambungan 2~

::Diari iLyana::

Aku terlalu sayangkan Ikmal. sangat2..tapi mungkin dia bukan jodoh aku.. andai takdir ILAHI sudah tersurat aku untuknya biarlah masa yg tentukan.. aku redha.. aku dah boleh terima. biar Ikmal tetap menjadi kawan ku.. biarlah kami bahagia dengan berkawan.. aku bahagia dia hadir kembali sebagai kawan.. aku bahagia..
Untuk Syam..awak pun tetap kawan saya..biar lah masa yg tentukan segalanya.. saya hanya anggap awak kawan saya.. aku lebih bahagia berkawan dari berkasih.

Andai ada jodoh kita takkan kemananya... bukan ke Jodoh tu rahsia ALLAH yang paling indah?? hopefully..

Untuk Lynn, sudah2 lah awak sakitkan hati saya..tolong lah berpuas hati dengan saya. saya dah lepaskan Ikmal. dia hanya kawan saya... biarlah takdir yg tentukan segalanya untuk kami berdua.. andai jodoh sdh ditentukn kami berdua..dia tetap milik saya..hehe

Tengah hari tertidur lena, 
jam didinding berdenting dua, 
Kalau ada jodoh nanti,tak kemana. 
Cari tak cari..ke temu jua. 



yang ikhlas menconteng,
ILYANA


~TAMAT~

SaLaM sAyAng,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...