sEmUaNya hAnYaLah cOrEtAn HaTi sEmAta2...
<-- SiNgGaH SiNi..

❀ U aLLz yG CoMeY!! (✿◠‿◠)

TeRpeNdaM di Hati..


Lappy

jadi staffnurse

handphone baru

bertunang

nak rasa pengalaman berniaga

Monday 4 February 2013

IziNkAn AkU bAhAgiA..

Dalam kelam malam aku sendirian menatap bintang.
Cantik sungguh bintang diatas sana.
Dihiasi cahaya rembulan yang menyinar.
Tetap berseri walau dilitupi awan kelam.

Tetapi berlainan sungguh dari aku.
Aku seperti tidak mampu untuk bersinar.
Tidak mampu untuk berseri.
Hati kecil ini seakan tidak mengizinkan.

Hati kecil ini mengawal segalanya kini.
Sentiasa meminta aku untuk merindu.
Merindu pada yang dah pergi.
Menyintai pada yang tak sudi.
Setia pada yang tak pasti.

Hanya airmata pilu yang mengalir.
Mengalir bersama hati yang terluka.
Luka yang kini berdarah.

Wahai hati izinkanlah aku.
Izinkanlah aku untuk bahagia.
Walau hanya untuk seketika.
Izinkan dia pergi..
Ikhlaskan dirimu wahai hati.

SaLaM sAyAng,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...