sEmUaNya hAnYaLah cOrEtAn HaTi sEmAta2...
<-- SiNgGaH SiNi..

❀ U aLLz yG CoMeY!! (✿◠‿◠)

TeRpeNdaM di Hati..


Lappy

jadi staffnurse

handphone baru

bertunang

nak rasa pengalaman berniaga

Wednesday 14 November 2012

bUkU BaRu UnTuK kU...

Assalamualaikum dan Salam Ma'al Hijrah....

Sedar tak sedar kita dah masuk tahun baru dalam bulan  islam. cepat sangat rasenya masa berlalu.. tup2 kita dah dapat buku baru pon. buku yg bakal kita corak kn di tahun baru ini.. 
buku yang lama pn rasenya pelbagai corak dah dalam buku tu..harap2 di tahun baru ni bukunya lebih bercorak kepada yg baik..
orang kata tahun baru azam baru..kan?
Ya Allah, hati kecil ku ini berkata yang aku nk berubah..bimbing lah hati ku ini Ya Allah..
terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan Ya Allah.
aku malu pada mu Ya Allah.
Aku terlalu memerlukan bimbingan mu Ya Allah.
Aku takut akan azab mu Ya Allah. Ya Allah kau titipkan lah hidayah mu buat ku.
agar aku sentiasa dalam redha mu.. jauhkan lah aku dari perkara2 yg dikeji,perkra2 yg tidak di redhai mu Ya Allah.
aku nak corak kan buku aku dengan warna2 yg indah,bukan warna kusam dan buruk..
semoga Allah tetap kan hati dan iman ku agar aku berada di jalan yg di redhai Mu Ya Allah..
 SaLaM sAyAng,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...